Kikokooo&Vatrasz

Vatrasz és Kikokooo vagyunk, ennek az oldalnak az adminjai , szerkesztői:) 2010 október 16-án nyílt ez a blog, folyamatos frissítések várhatók. Várunk minden kommentet , és ha véletlen valamit, akkor bátran írjatok erre az e-mail-címre: kikovatr@citromail.hu :D-Éjjen a Metin2-:D

Linkek!!!!!!

Tökéletes testi harcos:P

2010.10.19. 19:09 | Vatrasz | Szólj hozzá!

Egyet értek Kikokooo barátommal, a harcos karakterrel kapcsolatban, és még anyit hizzáfűznék, hogy sötétség és fekete metinekhez elég csatapajzs+6,hagyományos sisak+6,tigris lemezvért+6,fms+3-4-5-is.

szerintem így is szét lehet verni őket, M1 es aurával.

Még szerintem az s fontos, hogy ismertem egy 23 as gyereket, aki mentális volt, és metinütő karakternek szánták.

szerintem ez naagy butaság volt, mert igaz hogy nem kellett egy piros italt sem beinnia, viszont 3-szor annyi időbe telt míg szétvert egy metinkövet , mint nekem.

Tehát mentális nemjó.+ talán még a sura kaakter M1 es elvarázsolt pengével jó lehet metinütésre,de a testi harcost ajánljuk mindenkinek.

Mutatok egy vidit, ezzel kapcsolatban.:

A bejegyzés trackback címe:

https://metin2szemkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr902384326

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása