Kikokooo&Vatrasz

Vatrasz és Kikokooo vagyunk, ennek az oldalnak az adminjai , szerkesztői:) 2010 október 16-án nyílt ez a blog, folyamatos frissítések várhatók. Várunk minden kommentet , és ha véletlen valamit, akkor bátran írjatok erre az e-mail-címre: kikovatr@citromail.hu :D-Éjjen a Metin2-:D

Linkek!!!!!!

Ninja (próbálkozhatsz :P )

2010.10.20. 18:55 | Vatrasz | Szólj hozzá!

Üdv:)

Én csak annyit szeretnék, hogy ninjával többféleképpen is próbálkozhattok:)

Először is a tőrninjára gondolok, mert a 2ÜGY-1VIT-el nekem az a problémám, hogy kevés lessz a tp-je.én a tőrninjánál a 2VIT-1ÜGY-re esköszöm, mert szerintem úgy lessz nagyon király, 90re fullozott vittel kis szinten, rengeteg életerővel, szerintem ideális pvm és egész jó pvp karakter is.Sajnos nemtúl jó vele fejlődni sd2 ben mert kicsi a támadása, de 65 től nagyon nagyokat fognak sebezni a tőrjei.Gondoljuk scak végig. pv ha a kard üt 10 et akor a tőr csak 7 et, DE!!! a tőr 2-t üt nemde? így a tőré 14 a kardé pedig csak 10:) tehát sokkal jobb lehet. najó a testi harcosnak még rengeteget ad rá a kad aura. szinte minen skillje pvp skill, de ez is jó mert pvp-ben, nagyszinten ő lesz a király:) 

Íjjász ninját azt egyértelműen 2ÜGY-1VIT-re kell nyomatni, mert akkor lessz ideális pvp karakter:)pvm-ben szerintem sehogysem tud erős lenni, hiszen ninja sd2 ben méág warlorol sem elég erős, warázslós-lóról pedig a skilek gyöngék.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://metin2szemkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr412386741

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása